Ontvang nu 10% korting! op je eerste bestelling met de code NOBL10

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren we om contact op te nemen via onze whatsapp of e-mail: info@noblinteriors.nl

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen te leveren. Dit verschilt echter per merk en product. Grotere producten, zoals kasten en banken, kunnen hierin afwijken. Zie ons verzendbeleid voor meer informatie.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen?

Mogelijk heb je een verkeerd e-mailadres ingevuld of is onze bevestigingsmail in de Spambox terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je ons bereiken via info@noblinteriors.nl of whatsapp om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze contactgegevens zijn te vinden op de 'Contact' pagina.

Zijn er verzendkosten waar ik rekening mee moet houden?

Bij bestellingen ter waarde van €50,00 of meer is bezorging gratis in zowel Nederland als België. Voor kleinere bestellingen geldt het normale pakket tarief van de bezorgdienst. Dit tarief wordt bij de betaling van uw bestelling vermeld.

Verzending

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

Neem contact met ons op, zodat we zo spoedig mogelijk kunnen onderzoeken wat er mis is gegaan, en de levering van uw bestelling voor u kunnen verzorgen!

Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden?

Wij zullen het voorradige product zo snel mogelijk leveren, mocht je liever wachten tot je gehele bestelling compleet is kan dat ook. Neem contact met ons op om je bestelling in zijn geheel te ontvangen.

Retourneren

Binnen welk tijdsbestek kan ik mijn bestelling retourneren?

We hanteren een retourtermijn van de wettelijke 14 dagen aan, je kan op onze retourpagina lezen welke retourvoorwaarden wij hanteren.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Na ontvangst van de geretourneerde bestelling zullen wij deze binnen 14 dagen controleren en zorgen dat het aankoopbedrag wordt teruggestort.

Wat is het retouradres?

Het retouradres van je bestelling kan verschillen, omdat wij vanuit verschillende leveranciers leveren. Neem gerust contact met ons op, zodat wij u hierbij verder kunnen helpen en de producten kunnen retourneren.

Klachten

Klachten over je artikel?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@noblinteriors.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wat voor garantie krijg je bij ons?

NOBL. Interiors biedt een standaard garantietermijn van 2 jaar. De datum van aanschaf is dus belangrijk voor je garantie. Houd daarom je factuur als garantiebewijs. Neem contact met ons op als er onverhoopt een probleem is ontstaan en dan doen we ons beste om samen tot een gepaste oplossing te komen.

Contact

Hoe kun je ons bereiken?

Telefonisch zijn we bereikbaar op 085-0043185, maar zijn niet altijd in de gelegenheid deze te beantwoorden. Je kunt ons wel altijd bereiken via whatsapp en e-mail: info@noblinteriors.nl. We zullen je vraag dan binnen 48 uur beantwoorden met persoonlijke hulp. Wil je meer weten over onze contactmogelijkheden? Kijk dan op onze contactpagina.

Betalen

Kun je bij ons veilig online betalen?

Zeker! We gebruiken gecodeerde SSL-beveiliging om ervoor te zorgen dat jouw gegevens 100% beschermd zijn. Hierdoor ben je ervan verzekerd dat je betaling volledig beschermd is en veilig geschiedt bij ons. We werken samen met de reguliere betaalpartners zoals Ideal, Paypal, Mollie en Klarna.

Naar wat ben je opzoek?

Mijn winkelwagen