Altijd Gratis Verzending!

Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als u uw bestelling wil wijzigen of annuleren adviseren wij om met ons telefonisch contact op te nemen of via de email: info@noblinteriors.nl

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen te leveren. Dit verschilt echter per merk en product. Grotere producten, zoals kasten en banken, kunnen hierin afwijken.

Ik heb geen orderbevestiging gekregen?

Mogelijk heb je een verkeerd emailadres ingevuld of is onze bevestigingsmail in de Spam terecht gekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan kan je ons bereiken via de mail of telefoon om het zo spoedig mogelijk op te lossen. Deze contactgegevens zijn te vinden op de 'Contact' pagina

Zijn er verzendkosten waar ik rekening mee moet houden?

Wij rekenen op al onze producten gratis verzending binnen Nederland en België

Verzending

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

Neem contact met ons op, zodat wij zo spoedig mogelijk kunnen kijken wat er mis is gegaan, en u alsnog blij kunnen maken met uw bestelling

Wat gebeurt er als ik producten bestel met verschillende levertijden?

Wij zullen het voorradige product zo snel mogelijk leveren, mocht je liever wachten tot je gehele bestelling compleet is kan dat ook. Neem contact met ons op om je bestelling in zijn geheel te ontvangen.

Retourneren

Binnen welk tijdsbestek kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij bieden een retourtermijn van 30 dagen aan, je kan op deze pagina lezen welke retourvoorwaarden wij hanteren.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?

Na ontvangst van de geretourneerde bestelling zullen wij deze binnen 14 dagen controleren en zorgen dat het aankoopbedrag wordt teruggestort

Wat is het retouradres?

Het retouradres van jou bestelling kan verschillen, omdat wij vanuit verschillende leveranciers leveren. Neem gerust contact met ons op, zodat wij u hierbij verder kunnen helpen en de producten kunnen retourneren.

Klachten

Klachten over je artikel?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@noblinteriors.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wat voor garantie krijg je bij ons?

NOBL. Interiors biedt een standaard garantietermijn van 2 jaar. De datum van aanschaf is dus belangrijk voor je garantie. Houd daarom je factuur als garantiebewijs. Neem contact met ons op als er onverhoopt een probleem is ontstaan en dan doen we ons beste om samen tot een gepaste oplossing te komen.

Contact

Hoe kun je ons bereiken?

Je kan ons altijd bereiken via mail, telefoon of livechat. Wij zullen je vraag dan binnen 48 uur voor je beantwoorden met persoonsgebonden hulp. Wil je meer weten over onze contactmogelijkheden? Kijk dan op onze contactpagina.

Betalen

Kun je bij ons veilig online betalen?

Zeker! We gebruiken gecodeerde SSL-beveiliging om ervoor te zorgen dat jouw gegevens 100% beschermd zijn. Hierdoor ben je ervan verzekerd dat je betaling volledig beschermd is en veilig geschiedt bij ons.

Naar wat ben je opzoek?

Mijn winkelwagen